Wij hebben algemene voorwaarden incl. privacybeleid voor:
De leerling / opdrachtgever die klachten heeft ten aanzien van de overeenkomst, opleiding of de aangeboden diensten dient deze ter plaatse aan de betrokken personen kenbaar te maken, teneinde hen de gelegenheid te bieden de klachten ter plaatse te proberen op te lossen. Indien de klachten niet naar tevredenheid kunnen worden opgelost, kan de cursist deze schriftelijk voorleggen aan de directie van Koops NOVL opleidingen en Koops NOVL beroepsopleiding en of per mail naar bertha@koopsvec.nl. Op uw klacht, die vertrouwelijk wordt behandeld, wordt uiterlijk binnen 2 weken gereageerd. Indien het niet mogelijk is om binnen de termijn te reageren, dan wordt u daarvan in kennis gesteld. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van de vastgestelde termijn van 2 jaar bewaard.
De leerling kan, indien er geschillen ontstaan tussen de leerling en Koops NOVL opleidingen of Koops NOVL beroepsopleidingen, beroep doen op bemiddeling. Deze bemiddeling wordt verleend door de FAM. Deze bemiddeling wordt verleend door het FAM bestuur.
Adres: FAM Secretariaat, Orionweg 6, 8938 AH Leeuwarden.